マナ MANA

Aloha!ハワイイと日本を結ぶブログ "マナmana"です。 ここではハワイイにまつわるお話や唄、イラスト等を紹介しています。 ALOHA! This is ”mana マナ” blog .I show you the story of Hawaiian,the arts and the poem. I'd chase a Rainbow !

Wednesday, February 23, 2005

aloha

はじめまして!私はちみこマナティーと申します。
Hi! How are you?I am Chimiko manatee,Did you know the Manatee ?
It is sea cow animal.they live in frolida!my nick name is manatee.Because myparsonlity is very calm and slow so that way!
nice to meet you!

私は絵を描いたり洋服を作ったりするのが好きです。
My favorite things is making a clothing,painting and drawing.

私のもっとも好きな場所はハワイイです。
My most favorite place is Hawaii in the world!

私の夢はハワイイの文化や暮らしのセンスを日本に伝えていくこと。
My dream is teaching of Hawaiian life's sense for everyone.

なぜなら そこには現代社会が忘れ去った人間らしく生きるというヒントがあると思うから。
There are many good hint of living on the earth.
I'd chase the Rainbow for you.

・・・

aloha;こんにちは、さようなら、はじめまして、またね、愛しています
aloha;Hello,Goodbye,Nice to meet you,See you!,I love you


mahalo
manachimi

2 Comments:

At 8:53 PM, Blogger アロハガール said...

ちみちゃんアロハ~!
ブログ開設おめでとう!!!!
コメントの書き方が分からないので
テスト送信してみまーす♪

 
At 8:59 PM, Blogger アロハガール said...

コメントをクリック(今まで気がつかなかったけど文下にあるのね)→コメントを書く→Publishを押せば入りました

http://yaplog.jp/mexico/

 

Post a Comment

<< Home